aresnako
İlk 8 ay maksimum her öğünde 6 kaşık verin demişti Dr osman gonülal. Benim kızım da doğrusu pek ek gıda yemiyor ben elimden geldiğince vermeye çalışıyorum hatta tadım yapıyor diyebilirim. Genelde en çok akşamları yiyor oda corba olursa 5 6 kasik onun dışında meyve yogurt püre yemiyor . Şuan mevsimi brokoli veriyorum eline onu biraz ağzına götürüyor. Sabahları yumurta denedim yemedi pankek denedim yemedi bizim yediğimiz yemeklerden iki üç lokma tadiyor sadece