Bende hoover marka kurutma makinesi var. Şu ana kadar çekme yaşamadım gayet de memnunum kurutma topları da kullanıyorum bu yüzden ekstra uzun programlara atmıyorum bi tek bebek programı uzun oluyor o kadar. Valla yetkili servis bana taktik verdi o program dışında korkudan hiçbir programa atmadım 😂 o programda bebek hariç tüm çamaşırları kurutuyorum çekme olmadı inanılmaz da toz topladı ütüye bile gerek duymuyorum gömlekler de dahil bazı kumaşlar nemli kalabiliyor onları da yarım saat askıda bekletiyorum yetiyor valla.