Merhabalar ben üç ay önce bu eve taşındım 16.000 TL’ye taşındım.
Tayinci olduğumuz için evi mecbur görmeden tuttuk arkadaşımız geldi gördü sıkıntısız bir ev olduğunu söyledi biz de geldik.
Evin eksikleri vardı aşağı kata iki banyoda su akıtıyor.
İki banyoda da Duşakabin yok çok soğuk oluyor banyo ufak çocukla zor oluyor banyo yapmak.
Ev sahibimiz ortak tapu fakat boşanmışlar
Biz adama depozito ve kira attık 32.000 buraya gelirken. Kendisi başka ilde olduğu için eski eşiyle sözleşme yaptık. Şu an sözleşmemiz kadınla. Kadına evin eksiklerini söyledim kadın yaptıralım eski eşim de kabul ederse dedi ama eski eşi kabul etmeyi düşünmüyor bu evin eksiklerini.. sorum şu burada zaten çocuğu sosyalleştirbileceğim hiçbir yer yok sırf yokuş park bahçe hiçbir şey yok buradan çıkmak istiyorum.
Ev sahibine çıkmak istediğimi dile getirsem depozito mu verir mi ya da vermeme gibi bir hakkı var mı. Sanırım kira sözleşmeleri bir yıl sayılıyor bir yıl içerisinde yani bir yıldan önce çıktığım için kalan kiraları benden alma gibi bir hakkı var mı. Yani depozito yanar mı ya da kalan kiraları benden alır mı böyle bi hakkı varmı acaba .
Biz de bu evde çok mağdur durumdayız iki banyoda aşağı kata su akıtıyor iki banyoda da Duşakabin yok ufak tefek başka sıkıntılar da var biz hep cebimizden yaptırdık kiradan düşmedik bile.
Ama daha fazla oturmak istemiyorum bu evde.
Biraz uzun oldu okuyup aydınlatacak arkadaşlara çok teşekkür ederim