3kedili2bebekli buzlukta kullanmaya fırsat olmadı hiç. Hep taze taze içti. Sağıp normal dolaba koyuyorum. En fazla 1 gün duruyor dolapta. Günlük içtiği için elim buzluğa hiç gitmedi. Bu yüzden hepsi çöpe gitti. 😕
Vermeden önce sütün tadına hep bakıyorum. Sütlerin hepsi tatlı.
Daha öncesinde meyve püresi vermiştim. 😒 Desem ki; tatlı olduğu için sütü bırakıyor. Ama yok, anne sütü meyveden daha tatlı. Bizzat baktım.
Dediğiniz gibi bir de 1 yemek kaşığını geçmeyecek şekilde deneyeyim . Şuan burada gece. Sabah olduğunda ek gıda hiç vermeyeyim, bir dr öyle deniyeyim. Bakalım süreç nasıl ilerleyecek.
*Artı bardaktan veya suluktan denemedim.
İçmemeye devam ederse bunları da deneyeyim.