Smr29 Hanımlar demir ilacı kullanmamıştık şuan 8 aylık tahlil verdik p.tesiye anca doktora gidicez sonuç için. E nabızdan baktım sonuç böyle
Esrataluy Ne dedi canım sonuca benim de 3 yaşında oğlum bazı değerleri düşük yüksek çıkmış sizinki gibi doktor normal dedi biraz hasta öksürüyor onlar etkiler dedi ama sizinde normal gözüküyor
Smr29 Esrataluy doktorda bir sıkıntı yok dedi düşük değl dedi ama kan ilacı kullanmaya da gerek yok dedi