skhy Merhaba kızlar aranızda bebeğine uyuz bulaşmış olan var mı? Nasıl bir tedavi süreci oldu? Paylaşabilir misiniz?
elifikra0910 skhy canım biz de 4 aylıkken olmuştuk cildiye doktorunun verdigi karışım vardı onu kullandım ekstra kükürt sabunuyla yıkıyordum sürekli biraz zor geçti ama geçti
Canss3535 skhy bi arkadaşımın çocuğunda olmuştu ecz bi karışım yapmıştı onu sürüyordu. Ve kullandığı hersey çok yüksek derece de yıkanıp utulenmesi gerekiyormus
Hll112 elifikra0910 ne kadar sürede geçti acaba ve o karışımı kaç kez kullandınız ? Bizim 3. Kullanışımız
elifikra0910 skhy ya babası iş yerinden getirmişti gerçi yok yaklaşmadı ama benden bulaştı herhalde kulak arkası el iç bilekleri yara şeklinde olmuştu huzursuzdu bizde uyuz olunca bulaşmıştır diye düşündük gittik canım inşallah tez zamanda iyileşirsiniz çok zor
elifikra0910 Hll112 1 1.5 ay yakın sürdü kızımda sürekli kullandım bitene kadar geçti diye bırakmadım