Selam kızlar. Kızım 3 yaşına yeni girdi. Bugün bezi çıkardık kararlı ve netim bu süreçte. Bir kez altına kaçırdı koşup bize söyledi. Güzelce konuştuk. Biraz önce kakasını yapmış odasında oynarken. Yine koşup söyledi ama çok geçti artık. Kaç gün sürecek bu şekilde tecrübeli anneler yazarsa sevinirim. Çişini yada kakasını yaparsa ufakta olda onu mutlu edecek ödül verilmeli mi ?