inarches Kızlar benim bebişim 8 aylık 7. Ayından beri saniyelik desteksiz oturup devriliyor 6-7 saniye bazen 10 saniye durabiliyor.Sizin bebişlerinizin desteksiz oturma süreci nasıl ilerledi acaba?
diapmelka inarches bizim 8. Ayın ilk günlerinde sizinki gibiydi kısa süreli oturuyordu. Oturmaya başladık sık sık ve 1 hafta içerisinde öğrendi oturmayı. Bol bol oturtun devrildikçe oturtun. Önüne oyuncak koyunca duruyorlar
smnbr inarches Bence de bol bol oturtun. 7 ayın içinde desteksiz oturuyodu bebeğim Şimdi 8 aylık. Yattığı yerden kendi kendine kalkıyor, destekle ayakta durup yan yan yürüyo Bi de mama sandalyesinde daha uzun tutun. Aktivite falan orda yaptırın
bububuu Benim sekiz ay uc gunluk yedi bucuk ayindan beri desteksiz oturuyor yani surekli oturtun alisiyor bizimde hep dusuyordu bi oturdu artik dusmuyor sukur birakip gidebiliyorum
inarches bububuu Maşallah bebişinize bende aslında oturtuyorum ama daha da fazla oturtacağım bundan sonra🌺