Bebeğim 1 aylık oldu aşıya gittik sağlık ocağında boy kilo kontrolünde 400 gr aldığı ve 8 cm uzadığını söylediler doğumdan sonra 400gr almış çok az dedim boyuna gitmiştir dediler biraz üzüldüm hem mama hem anne sütü alıyor üstelik sizce endişe edilecek bir durum var mı?