Bebeğim 7 buçuk aylık ve ilk defa ateşi çıktı o yüzden tecrübesizim sabah alnını sıcak hissettim ölçtüğümde 37.6ydı üst dişlerini çıkarıyor ve bunda çok zorlandık sonra düştü sonra 38.3e kadar çıktı şimdi 37lerde sürekli düşüp hafif yükseliyor acaba hasta mı olacak yoksa diş ateşi mi? Calpol vermedim hemen biraz vücudu savaşsın istedim bide ne kadar yükselecek diye baktım ama 38i çok geçmedi ne yapmalıyım?