
Kızlar daha önce post açmıştım on gün önce lekelenmem oldu diye gebelikten şüphe etmiştim reglim iki gün gecikti test yaptım silik bir çizgi gördüm ancak bu çizgi diğerinin çok uzağında bir de üstüne kağıt denk geliyordu atacakken farkettim kağıdı uzerinden kaldırınca bu silik çizgiyi farkettim. Kaset testlerden sanarak almıştım bu testi ilk kez kullanadim anlayamadım bilen varsa aydınlatabilir mi test bozuk mu yoksa negatif mi pozitif mi