Cagbar Hanımlar dün kan verdim tsh 42 çıktı doktor çok yüksek dedi emziriyorum ben acaba bebeğe zararı olur mu bilgisi olan var mı doktor ilacı yükseltti ama emzirmeye korkuyorum 6 aylık bebeğim
Elvinemine Cagbar benim TSH yuksekliyim vardı bebeğim onun için beş yıl olmadı onu kontrel altına alınca hamile kaldım.hamileligim boyunca hər ay düzenli doktor kontrolü altında kaldım bebeğim doğdu ve doktor kızının iki ayı tamam olunca gel TSH bakalım yukse aşağıya indirelim dedi
Yarim_Kilo_Kiyma Tsh dediğiniz tiroit değil mi? Ne alaka emzirme ile? Değeri düşürmek için günlük ilaç kullanacaksınız
Yarim_Kilo_Kiyma Cagbar Evet tiroid, 1ama emzirmek ile alakası yok. Siz eğer düzenli aynı saatte aç karın ile içerseniz hemen 1 ayda genelde düzelir. Bunun emzirmek ile alakası yok yani. Levitron 50 vermiştir büyük ihtimalle
Cagbar Yarim_Kilo_Kiyma Yarim_Kilo_Kiyma anladım teşekkür ederim aklımda soru işareti kalmıştı çocuğa geçer mi vs diye
Elvinemine Yarim_Kilo_Kiyma abla alakası yok diyip çocuğu tehlikeye atmayın birde senin bebeğin diyil o kıza niye öyle diyorsun ki yalnış yönləndiryorsun vallah
Yarim_Kilo_Kiyma Elvinemine Evet herşeyi bilen geldi. Sen bildiğin şeylere yorum yapma istersen. Biz yaşamışız ki, biliyoruz ki yazıyoruz. Herşeyi açık açık anlatmak zorunda değilim! Benimde tiroid sorunum aynı dönemden bende geçtim. Saçmalamak için yer aramayın
Elvinemine Elvinemine bi düşünsenize anneden her vitamin bebeğe geçiyor ve TSH zehrliyse nasıl geçmez ki?ben girdim analiz verdim TSH yüksək olmadı amma doktorum vitamin yazdiki bebeğin daha sağlıklı olsun
Elvinemine Yarim_Kilo_Kiyma evet ben her şey biliyorum bende yaşadım ve yaşıyorum troidi yalnış yönlendirme . Hər kes de ayrı oluyor TSH .korkmuyormusun kızın bebeğine bir zarar olursa cevap verecekmisin?
Yarim_Kilo_Kiyma Elvinemine Tamam tamam sen heryin iyisini bilirsin. Doktor zaten ilaç vermiş, neyin kafası bu? Ben ilaç kullan dedim diye ilaç mı kullanacak. Ne cahilsin ya
Cagbar Elvinemine tamam canım teşekkür ederim tabi mutlaka soracağım çünkü bende sürekli ilaç kullandım ama emzirirken bunun bebeğe zararı var mı yok mu onu bilemiyorum e sürekli doktora gidip gelecek bir yerde de değilim eşim memur dağın başındayız
Elvinemine Yarim_Kilo_Kiyma cahil sensin . Ben sana burda kötü bir şey soylemiyoruki niye böyle konuşuyorsun.yaşcada benden büyüksün birde size böylemi tərbiyə öyrətdilər .ben sana yalnış yönlendirme diyorum başqa bir şey söyledim mi ne kadar padavatsizsin ya utan
Elvinemine Cagbar abla bir kez git TSH yüksekliğine göre ilaç yazacak ben bir kere gitdim doğumdan sonra doktor ilacın dozasını yazdı ve dediki birde kızının 9ayinda TSH analizi verirsin bittti gitti bu kadar