Meyveliburln benim oglumda 1 yasina girecek gece beslenirdi mutlaka ve nasil biraktircagimi dusunurdum geceleri bazen uyandiginda su veriyordum geri yatip 1 saat sonra geri uyaniyordu oyoe olunca mama hazirliyordum, bi kac sefer uyandiginda su verdim ama geri uyaniyordu mama icince uyuyordu sabaha kadar, sonralari uyanirdi ilk su veriyordum ikinci uyanmasinda mamayi az veriyordum 120 cc sonra 115 sonra 90 yaptim su son gunlerde yarisini icip gerisini icmezdi, oyle olunca uyandiginda mama yerine su verdim uyuyordu sabaha kadar su 3 gundurde uyanmiyor kendi kendine uyanmamaya basladi. Belki azaltarak biraktirabilirsiniz sizde.