krglnc Kızlar bebeğim üç aylık göz yaşı damarları tıkalı doktor masaj yap dedi çok sulanıyor gözleri bunun yanında bir gözünde aşırı akıntı şeklinde çapaklanma var sildikçe tekrar akıyor yetişemiyorum yani doktor netira göz damlası verdi on gün kullanınca iyiydi azalmıştı ama tam bitmemişti ama birakınca hemen eski haline döndğ napıcam bu durumu yaşayan var mı lütfen yardım:(
Mikisss krglnc benim arkadaşimin bebeğide oyle idi doğum zamanı enfeksiyon kapmişmiş.ne yazdığını bilmedim doktorun.ama tedavi ile iyileşti.başka bir göz doktoruna götürün isterseniz
sule_barlas krglnc Kafası üşüyodur benim oğlumda da 1 hafta oldu şapkayla duruyor evde artık öyle düzeldi
eyberenimo Aynı şeyi yaşıyorum bugünlerde doktor bana çayın demini bir pamuğa batırıp ılık olacak bir şekilde bebeğin gözünü sil demişti ve bugün hiç çapak yok gözümüzde
eyberenimo krglnc evet gözyaşı damarı tikanik o yüzden sürekli capaklaniyordu göz pınarlarına hafifçe bastırarak dairesel hareketlerle masaj yaptım günde 3-4 kez çayım demini de pamuğu batırıp ılık bir şekilde gözündeki çapağı sildim her çapaklandığında uyguladım bu işlemi 2 günü hiçbir şey kalmadı çay demi antiseptik oluyormuş öyle dedi doktor
minervadefne krglnc bende öyle yaptım 4 aylıkken oldu ama atıyorum sağ göze kullandığınız bezi sol göze kullanmayın
aley1711 @“krglnc” Benim kızım 6 ay bu durumu yaşadı ilk damlayla denedik ama geçici olarak geçip geri geliyordu Sonra başka bi doktora gittim be günde 3 kere gözüne bastırarak masaj yapmamı söyledi damlanın sadece geçici olarak geçirdiğini söyledi Masaj yapmazsam ameliyat olacağını söyledi bende 6 ay masajı bırakmadım ve 6 buçuk aylıkken tamamen geçti ve şuanda 1 yaşında olacak
krglnc aley1711 tam göz yaşı gelen yere mi masaj yaptınız bastırarak günde kaç defa yaptınız her doktor ayrı masaj şekli gösteriyor da bide çapak akıntısı var mıydı acaba sizinde
aley1711 @“krglnc” Evet çapak çok vardı durmuyordu akıntısı Tam göz yaşının geldiği yere 10 kez bastırarak masaj yapıyordum Ve günde 3 kere sabah,öğle, akşam yapmamı söyledi doktor Ve bastırdıktan sonra ıslak pamukla gözünü sildim her seferinde