sudess zorlamayın bence teklif edin zamanla içiyorlar. Bizim gibi yağlı tuzlu tatlı yemedikleri için ve hava da çok sıcak olmadığı için ihtiyaç duymayabilir. İhtiyaç duyduklarında çok güzel içiyolar 😂 idrar rengine kokusuna bakın o da sizi yönlendirir zaten ve tabi kabızlık durumuna dikkat edin 🥰