Kullan canim cok rahatlatiyo. biz hastanede yatmıştık 6 gün eve gelince hep kullandim hemen gecirdi. Aci cekip aglamasindansa ver rahatlasın yavrum. Bende vericem hep dis acilari oldugunda. Ise yariyo zaten her doktor onu veriyo. Yarimdan biraz fazla verceksin cok az fazla ama . Zaten yarim gibi fitil ama ona gore ayarla. Kalan minik parcayida atarsin canim kullan