Tek maaş yetmiyor ne yazık ki artık işe başlama vaktim geldi çok mutsuzum. Bunu yazarken bile gözlerim dolu ve bebeğim elimi öpüyor anne diyemediği için nene diyor🥲 İş buldum pazartesi başlangıç dediler bebeğim babannesi uzaktaydı yeni geldi sayılır 1-2 aydır alıştırmaya çalışıyorum kısa süreler bırakıyordum 1 saat gibi. Şimdi 8 den akşama kadar bırakıcam nasıl dayanıcam emiyor psikplojik olarak çok kötü hisseder mi sizce