ozgesimsek Oğlum 26 aylık zaten geceleri kalkan bebekti ama son zamanlarda çok fazla sıklaştı uyanması yatağa koymamla uyanması bir oluyor neden acana Buda mı 2 yaş sendromunun bir parçası acaba