ebruyusufx Hanımlar 25 günlük bebeğim var emzirdikten sonra kusuyor sürekli memede de baya kalıyor yarım saat belki yarım saatten fazla öyle olunca insan anlamıyor emdiği için fazlalığı mı atıyor? Öyle diyorlar ama. Çiş kakada yapıyor
mseyma ebruyusufx bırakın kalsın istediği kadar. Sizin kökünüzü istiyor. Sizin de bu sayede sütünüz artar. Bebeklerin mide kapakçığı tam gelinmediği için kusabilir. Emzirirken 45 derece açı ile emzirin ve sonrasında bi müddet öyle tutun.
Kontes0011 Göğüslerinizden yeteri kadar süt geldiğine eminseniz emzirmek için 15 dakika yeterli. Yarım saat çok. Benimki de kusuyor doktor reflü dedi. 43 günlük biraz da olsa azalma var
ebruyusufx Kontes0011 yani doyuyor diye düşünüyorum çünkü kakasını çişini yapıyor ama memede kalmak istiyor sürekli emmek istiyor. Reflü olunca ne oluyor
ebruyusufx mseyma evet bende o istediğinde veriyorum bırakana kadar dediğiniz gibi aç olduğu için değil temas etmek istediği içinde emiyor bebekler
gokceeumaayy ebruyusufx doktor çok sık beslemekten olmuştur büyük ihtimal dedi gazlı olduğu için sürekli emmek istiyormuş bizde her istediğinde emzirdik neredeyse yarım saatte bir geliyordu uyanık olunca