Kızlar bebegim 2 ay 3 günlük 6.300 kilo . Sadece anne sütü ile besleniyor ilk ay kontrolünde 5.050 kiloydum doğum kilosu da 3300 doktor ilk ay normal demişti aslında ama her gören çok şişman diyor kafaya taktım cok mu kilolu yahu emmek isteyen bebege de emme diyemem sonuçta doktorumuz kısma emmek isterse ver demişti cumartesi 2.ay kontrolumuz var orada da yine sorucam bıktım milletin bu çocuk şişman demesinden