Dorukcugummm Merhabalar,Lumeayı 11 gün önce uyguladım ama hala dökülme olmadı🤷Kullanan bayanlar,kac gün sonra dökülme oluyor merak ettim cevaplar mısınız☺️
Esinzhl Dorukcugummm ilk kullandığımda 9 10 gün sonra dökülmeye başlamıştı. Kılları Tuttuğumda kopuyordu o şekilde. Bir kaç gün daha bekleyin zaten ikinci seans yaklaşmış o zaman daha çok faydasını görürsünüz ben ikincide etkisini daha çok görmüştüm.
reyreylo Merhaba. Ben daha önce epilasyona gittim abimden yürüttüm bir defa denedim lumeayı kolumda. Dökülme baya geç olmuştu hatırladığım kadarıyla. Hatta ne ara döküldü anlamadım zamanla yavaş yavaş döküldü sanki.
Dorukcugummm reyreylo hadi yaa tesekkür ederim cevabınız için ben de bekliyorum bakalım ne zaman dökülecek🥰
Esinzhl Nikita ilk iki seansı sık yapıyorsun zaten 15 günde bir o zamana kadar dökülenler geri çıkmamış oluyor. üç dört seans sonra diğer seansa kadar baya rahat ediyordum. Hem çok azalıyordu hem de inceliyordu. Ama beş altı seans sonra sıkılıp bıraktım ben