Kızlar ben grip oldum ve oğluma da geçti . Dünden beri burnu akıyor öksürüyor çok huzursuz nefes almakta zorluk çekiyor. Serum suyuyla burnunu temizliyorum ama tam temizlenmiyor 2 saat sonra yine aynı oluyor. Hastalanmadan bir gün önce bebeğimi acile götürdüm burnu akarsa ateşi çıkarsa getirin dedi ama ateşi yok dün akşam 33 bugün 35 ti ateşi . Ne yapmam lazım nasıl atlatırız bu durumu çok terliyor uyuyamıyor doğru düzgün. Daha küçük olduğu için ilaç vermezler galiba değil mi?