CaganikoFernandez Oğlum 1 ay 1 günlük yani 5. Haftanın içindeyiz 4+1 gibi, şu an atak haftasında mı oluyoruz yoksa haftaya mı başlıyor olacak nasıl hesaplanıyor 😬
CuteBadesMama CaganikoFernandez Atak haftası hesaplarken doğum 40. Haftada gerçekleşmiş varsayılarak hesaplanır. Bebeklerde büyüme atakları 5., 8., 12., 19., 26., 37., 46., 55., 64. ve 75. haftalarda gözlenir. (Google’dan alıntıladım)
cokbilmismom CaganikoFernandez atak haftası diye bir şey yoktur her çocuk farklıdır kim uydurdu bu atakları 😂
CuteBadesMama CaganikoFernandez 40. Hafta üzerinden sayarak 5. Haftadayız diyorsanız evet atak haftasında şu sıralar ☺️ Her ataktan sonra başka bir gelişme yaşıyor heyecanla beklerdim atakları :)
Maya1 Atak haftasını çocugum büyüdükten sonra duydum. Ve hiç yaşamadığımızı farkettim. 😄 ama yeğenim için annesi sürekli araştırdı uygulama imdirdi ve o anki mızıklamayı atak haftasına yordu 😄 yani kısacası uygulamalar var İnternette
Tutaste_ Buna YouTube da bı doktor vok gğzel özetlemiş aslında 😇😀 bişey bilmiyorum demenin bazı doktorlar için karizmatik hali atak haftasında demek diye 😀