incininannesiy 2 aylık tam, bizler için o geçti sanırım artık ya çünkü biz 1 aylıkken gittiğimizde artık şekeri düştü uyanmadı gibi bişey olmaz demişlerdi gerçekten de acıkırsa önünde kimse duramıyor yıkıyor ortalığı en son raddeye geldiğinde. Başlarda yavaş yavaş mızırdanıyor. Ama benim oğlum da uykuya düşkün, kızım da düşkündü. Uyuduğunda uyurdu uyanmazdı. Uyandığında da uyumazdı. Kızımda hiçbir problem yok elhamdülillah yaşıtlarından önde hatta 2 yaşında ama şuan sen ben gibi konuşuyor🧿 ilgisi, bilgisi, hafızası vs vs her şeyi iyi. Sizin de gündüz uyanıyorsa demek ki acıksa gece de uyanır. Sizi de uyandırır. Bezi yeterliyse, kilosu iyiyse kalkmaması çok problem değildir bence ama yine de içiniz rahat etmiyorsa veriyorsanız yatmadan mama, vermiyorsanız sağıp anne sütü verebilirsiniz yeterli besin aldığından ve tok olduğundan emin olmak adına. Ben inatla uyumazsa sütüm yetmiyor herhalde diye mama veriyorum😅