elisa2705 Merhaba kızlar bebegim grip oldu şurup içiremiyoruz icse bile hemen kusuyor doktor suyun icine baska icecek icine katlansa olur dedi gene tadını aldıgı gibi içmiyor sizin baska öneriniz varmı ya🙂↔️🙂↔️
_Goktugunannesi__ elisa2705 inşallah farklı yöntemi olan çıkar beni bebede bayılıyor hastayken yemek yemez ilaç vericem deyince koşarak geliyo
mrzuznnnn elisa2705 ben kaşık ile verince çıkarıyordu şırınga ile verince çıkarmadı başka birşey mi sandi bilmiyorum al mama falan demiştik kendi eline verdik iç hadi diye
Prensesannesiii38 elisa2705 Biz de aynı şekilde bebekken şırınga ile veriyorduk az az ağzının kenarından fark etmiyordu o zaman
elisa2705 _Goktugunannesi__ Ah ne güzel insallah cıkar 🙏böle yapmıyordu yeni yeni huyları cıkmaya basladı malesef..
vecihi Benim oğlum da içmiyor. Tüp çokokremden bir iki kere veriyorum. Üçüncüye ağzını açtığında hemen şırıngayı sıkıp yine çokokrem veriyorum. Ne denediysem olmadı. Bunda başardık. 🤣