MoonBaby Bebeğim iki aylıkken ilk reglimi olmuştum ama çok minimaldi normalde çok ağır geçer, şimdi de 5 gün gecikti normal midir bu durum
Elfgrn MoonBaby Eğer korunmada sıkıntınız yoksa doğumdan sonra düzensiz adet olmak normal karşılanıyor.
Elfgrn MoonBaby Delik vs yoksa muhtemelen doğum sonrası olan adet düzensizliğinden gecikmiş olabilirsiniz. Benim 21 ay olacak 18. Ayda oldum sonra 20. Ayımı geçtikten sonra oldum. Düzensizlil maalesef oluyor