Kızlar bebeğim 17 kasımda yaşına girecek 6 aydır ne yaptıysam ek gıdaya alıştıramadım bilendir kullanmadım çiğnemeyi öğrensin diye ne gerekiyorsa yaptım fakat anne sütü dışında hiçbirşey almıyor. Ben artık bittim 8 adet dişi var çiğnemeyi bilmiyor. Blw yaptıramadım yemeklere dokunmak dahi istemiyor. Mama asla içmiyor ç. Bir tarhana içiyordu bu aralar onu da asla içmiyor. Ne yapacağımı şaşırdım. Bu kadar gıda reddi dişlerden mi acaba diyorum bir diş çıkmadan tam arkasından başka diş patlıyor. Beslenme danışmanlığı aldım öyle listeler veriyorlar ki ama benim oğlum daha çiğnemeyi dahi bilmiyor yemek görünce emekleyerek kaçıyor ne yapmalıyım bilmiyorum çok üzülüyorum