Şu son bir haftadır o kadar değişti ki sakin sakin güzel güzel konuştuğumda beni anlardı lafımı dinlerdi yok ne dinliyor ne duruyor hadi dinlemesin durmasın da ama kriz giriyor sürekli tepkisiz bekliyorum ağlarsa sarılıyorum markette pastahane de her yerde birşeye atlıyor vermezsek yerlere atıyor kendini asansör de bile illa o katlara kendi basacak fırlatma huyu tavan yaptı bu kadar bu denli fırlatmıyordu sürekli birseyleri atıp fırlatma derdinde kafamı gözümü yarmadan inşallah bırakır şu huyunu 17. Ay giriyor ve ben büyüyünce daha zor diyen annelerin artık ne demek istediğini anlıyorum 😢