denizalismom oğlum şuan 2 yaşında,önceleri çok güzel uyuyordu.aksam 8-9 yatıp sabah 9 da falan kalkardı.1 yaşında gündüz tek uykuya düştü,yine iyiydi ama 5 aydır gündüz uykusunu uyuyunca gece 12 den önce uyumuyor beyefendi.Gece emmesini 1 buçuk yaşında bırakmıştı,sonra hasta olunca tekrar başladı.Gece 3-4 defa uyanıyordu bende emzirmeyi sonlandırdım 40 gün oluyor.Hala geceleri uyanıyor,yanına gidip sarılmamı istiyor.Gece 12 de yatınca sabah 10-10:30 gibi kalkıyor.Aksam 8-9 gibi yatarsa en geç 7:30 da ayakta oluyor.Bizde ne zaman uyuyoruz,ne zaman kalkiyoruz bilmiyoruz valla 😂