berrakyagmur Bebeğim 16 günlük . Dr bir göğüste 15 dk diğerinde 15 dk emsin dedi ama benimki bir göğüste 7-10 dk duruyor diğerini almıyor bile . Biberonla 20 ml kadar zorla devam ettiriyorum . Yeterli mi emin olamıyorum . Günlük 100 ml içmesi lazım desek 20 ml biberonla verdiğimi düşünürsek 10 dk da 80 ml içmesi mümkün mü bebeğin göğüsten ?
Kdm berrakyagmur benim oğlum 5 dk emip bırakırdı diğer göğüsü emmezdi bile sırayla emzirdim ve kilo alımı da maşallah iyiydi. Bebekten bebeğe doyma süresi değişir . Muhtemelen memenizden gelen süt akışı iyi ve hemen doyuyor . Kilo alımı önemli . Sizi emdikten sonra huzursuz değilse doymuştur
cokbilmismom berrakyagmur benim ki 5dk emerdi doğduğundan beri öyle tek memeyi 15 dk emdigini hiç görmedim. Doktorlar ne kadar öyle desede her bebek istediği kadar emiyor zorlamaya gerek yok. Eğerti bebeğiniz huzursuz olmuyor doyduğunu hissediyorsanız
tazecikanne45 berrakyagmur ne 100 ml bacım benim oğlum 3 aylık o içmiyor 100 ml. Ona 45-60 ml arası yeter. Fazla verip midesini genişletme
mavi176_ Ama 7 ile 10 dakika arası aktif emiyor mu bu çok önemli yeni doğana göre emme süresi bir tık az gibi siz muhakkak arkasından takviye yapın belliki çenesi yoruluyor emmeye devam edemiyor olabilir
berrakyagmur mavi176_ evet 7-10 dk aktif emiyor sonrası oynuyor ama resmen meme ile ağzında tutuyor göğsü ama çekmiyor
blueayes Bebeğim 3 aylık doğduğundan beri tek göğüsü 10 dakika emiyor sadece ama aktif emiyor ve sütüm çok hızlı akıyor bence doyuyordur kilo alımı iyiydi sorun etmedim bu durumu
heygorl Bunu bilmeniz mümkün değil. Bebeğin emiş gücüne sütünüze vb bir çok şeye bağlı. Ama emzirirken hep derdim ki keşke bi makine filan icat edilse görsek. Böyle bir kablo filan bağlayıp, en azından içimiz rahat ederdi. 🫠
Kdm berrakyagmur haftalık olarak şu diyemem ama aylık en az 500 gr diyor doktorlar . 500 gr altında alırsa doymuyordur . Haftalıkta 200 gr olarak hesaplayabilirsiniz
Divayorgunxx berrakyagmur bezi doluyorsa doyuyordur anneesi benimkide oyle.tek meme ile besleniyor hala
berrakyagmur tazecikanne45 sarılık ve enfeksiyon sebebi ile yoğun bakıma almışlardı 6. Gününde . Orada mecburen süt sağıp götürüyordum . Hemşireler iştahının çok iyi olduğunu ; her öğünde 100 ml verdiklerini söylemişlerdi . Ben de o sebeple 100 e tamamlama derdine düştüm sanırım . Ama orada şırınga ile veriyorlardı tabi hani aktif 100 içmiuordur tabi doğru söylüyorsunuz
atarepla berrakyagmur Hiç sanmıyorum 100 içtiğini. Benim oğlum 2 aylık daha yeni yeni 100 içiyor. Bence içmek istemezse zorlama :)