2262024 Merhaba, oğlumun 4 aylık kontrolünde doktorum tadıma başlamamı istedi. 3 gün boyunca aynı saatte 1 tatlı kaşığı ile buharda pişirilmiş belli sebzeler verdi. 4 ay çok erken gibi geldi. Siz ne zaman tadıma başladınız acaba
bisenakillisinzaten 2262024 ben beş buçuk aylıkken başlamıştım ama mesela yurt dışında da erkenden başlatıyorlarmış çabuk alışsın diye
mervebb 2262024 biz dogdugundan beri mamayla beslenendik doktor bize 5.5 aylikken baslatmisti bazi doktorlarin degisiyo dmeekki
tugcemomm @2262024 sadece mama ile mi besleniyor ? Bizde sadece mama 3 aylığız şu an 4 buçuk aylıkken tadım bizede söylemişti doktorumuz
2262024 tugcemomm sadece anne sütü ile besleniyor. 4.cü ay kontrolünde kilo alımı azalmıştı. Sanırım kilo alımı azaldığı için erkenden tadıma başlamamı istedi
denizalismom 2262024 patates ile başladık ilk gün bir çay kaşığı sonra tatlı kaşığı sonra yemek kaşığı
gizemvatansever Doğduğundan beri mama işe besleniyoruz. Doktorumuz 5.5 ayda başlamamızı önerdi. 🙌🏼 4.5 aylığız daha tadım yapmadık hiç. “Bence” ek gıdaya geçmeden önce bebek kafasını dengede tutabilmeli ve destekle oturuyor olabilmeli. 💐