Arkadaşlar gecenlerde babam hastaneye gitti yeniden rapor çıkarmak için bir kağıtta %72 bir kağıtta %79 yazıyor ama kaymakamlık kabul etmiyor tam yatağa bağlı olması gerekirmiş maaş bağlanmadı olmuyor saçmalık değil mi bu rapora maaş vermeleri gerekmezmi