Ben 3 saati geçmediği sürece veriyorum ama 3 saat geçtiyse döküyorum . Dolap rafında 3 gün muhafaza edebiliyorsunuz . Sağdığınız sütü dolaba koyun beslemeden önce çıkarıp biraz sıcak suda bekletip verin ben az az çıkarıyorum dolaptan . 50 ml çıkarıyorum mesela baktım bitirmiş 20 daha çıkarıyorum zaten 50 ml içtiğinde biraz sakinlemiş oluyor .