Kızlar günaydın öncelikle. 😊 Bugün ilişkiden sonra ki altıncı gün ve ben dün gece beklemiş idrar ile test yaptım. Testte ikinci çizgi çok geçmeden beyaz olduğunu gördüm. Test basit gebelik testlerinden. Adet olacakmışım gibi kasık ağrısı, bazen mide kazınması gibi bişey ve birazda bel ağrısı var. Adet olmama yaklaşık iki hafta var. Daha önce böyle birşey deneyimleyeniniz varsa yorum yaparsa çok sevinirim, yada bilgisi olan.🤔🫣