ogrenciannecik geride mi kalmış dedi üstelik kız bebek? Yanlış yazmış olabilir misiniz acaba? Yada yanlış mı duydunuz baş çevresini? Aşırı büyük çünkü. 13 aylık bir kız bebek. Benimki 3 yaş erkek çoçuk 46.5 cm akranlarına göre daha minyon bir çoçuk ama 1-1.5 cm daha büyük olabilirdi.
Yazdığınız ay ve ölçüye göre %85 persentil çıkıyor aşırı derece büyük. Bence kesinlikle yanlış anlamışsınızdır ölçüyü. Tekrar ölçtürüp sorun hatta sağlık ocağından terzi mezureleri ile ölçüm yapılıyor şayet gerçekten 46.5 cm çıkıyorsa aşırı büyük demek. Siz yanlış anlamışsınızdır ya da kinaye yapmışdır doktor.
BU TABLO ULUSLARARASI ÖLÇÜLERDİR.

https://www.ilyasyolbas.com/?Syf=26&Syz=409098&/KIZ-VE-ERKEK-BEBEK-VE-%C3%87OCUK--BA%C5%9E-%C3%87EVRES%C4%B0-PERSENT%C4%B0LLER%C4%B0
BU LİNKTE HEPSİNE ULAŞABİLİRSİN