1 ay 1 günlük kızım var, kilosu 3400 Gr
Doğum kilosu 2950, 2920ye düştü ödem vs sonrası yoğun bakıma aldılar enfeksiyondan dolayı, 2800 oldu kilosu ve taburcu olduk, 2 günde 2920 oldu doktor 30 gram eksik doğum kilosundan dedi,
15 günlük olduğunda 3250 Gr kilosu, dün tam 1 aylık olduk doktora gittik 3.400 çıktı ve sadcee 400 gram aldığını beslenmesi az dedi moralim çok bozuldu☹️ karma besleniyor anne sütü ve mama takviyesi yapıyorum, Aptamil kullanıyodum, 3 gün önce değiştim hipp aldım sanki hippi sevmedi gibi napcam bilmiyorum kilosu çok mu düşük kızlar ☹️