Melisayda beta bunlar için doğru sonuç değil canım ben ilk gebelik için kan verdıgımde 79 çıktı oradaki doktor var ama sağlıksız olabilir dedi sonra başka bir hastaneye gittim o betaya eagmen ikiz ve saglıklılardı o doktorun dediklerini söyledim doktoruma ben beta bakmam bile yeterli sonuçlar vermez bizim için demisti