Aselinannesi0655 ahsensuy 3 aylık bebegim. Her ay ablasından dolayı grip ve arkasından öksürük başlıyor. 15 günlükken olmuştu götürdüm sadece burnunu aç başka yapacak bişey yok dedi. Ben eksta serumu buhar olarak tutuyorum. Sık sık sa temiz tutuyorum
marisask Doktora götürün anne sütü hariç birşey vermeyin… benimkide hapsuruyordu covid olmuş. Atlamayin