hayatgzl Kızım 4 gün önce pişik oldu bebekliğimden beri ilk defa böyle oldu kıpkırmızı kabarcıklar oldu sürekli krem sürüyorum ve geçmiyo neden oldu hiç anlamadım nasıl geçicek bilen varmı kantaron yağı sürsem iyi gelirmi acaba
Snowglobe hayatgzl kantaron iyi gelir ama uzun sürer iyileşmesi. Eczaneden krem alın. T ile başlayan bi ktem var 3 gündegeçer