Tulay Merhaba daha henüz 11 ayligiz fakat şu çiçeği olmuş. Bu ay asi olacaktık. Ben biraz korktum. Ama doktor normal olduğunu söyledi. Çok erken degilmi ya. Böyle bizim.gibi erken geçiren varmı aranizda.