hepoyleolurzaten___ resmen bizi tarif ettin gerçekten insanlara çocuğum oyalanmıyor hiçbişey ilgisini çekmiyor ne dışarda duruyor ne evde duruyor dedikçe abartttığımı sanıyorlardı ama bende saatten gözümü alamazdım hiç akşam olsada uyusa yada eşim gelse diye beklerdim hep çok zor günlerdi şuan 18 aylık olduk ama 15 den sonra geçti desem yeridir yani biraz emekleyip yürüyünce düzeldi bide