zeyozi direk bant yapıştırdım sirke sürdüm ama bizimkine etki etmedi gene emdi bantı yapıştırdım ve yara oldu dedim her bakmak istediğinde açıp gösterdim yara oldu uf oldu dedim ellemesine müsaade ettim bi kaç gün bakmak istedi ve ağladı ilk uykumuz çok zır oldu öfke krizi geçirdi sürekli ağladı biraz sabırlı olmak gerek bende ağladım onunla birlikte bi kaç gün sonra alışmış oluyor sürekli bir şeyler verdim bu süreçte eline yokluğu çok gark etsin diye hamdolsun alıştı artık umarım sizinkide kolay geçer Allah yardımcınız olsun