Yani şu Aptamil i kötüleyenleri bende anlamıyorum 12 yaşında kız kardeşim var Aptamil mamayla büyüdü şuan yaşıtlarından uzun ve kilosu normal tabi gen farkı da var bebeğim 4,5 aylık meme almadığindan beri doktorumun özellikle tavsiyesi üzerine Aptamil veriyorum şükür bir sıkıntıda yaşamadım yani her mama hakknda bende kötü şeyler okudum ama bakıyorum da herkes gıda mühendisi kesildi başımıza yaa her mama mükemmel Aptamil kötü oldu ama ben veren anne olarak bir kötülüğünü görmedim böyle yaparak veren annelerin psikolojisi ni bozmayın