Bebegim_28 Çocuk diş doktoruna götüreceğim ama kızım bişey yapmalarına izin vermez ki korkar.. iki gündür dişim ağrıyor diyor. Çekerler mi ne yaparlar nasıl olur deneyimi olan var mı acaba
biranneminik Bebegim_28 Çok geçmiş olsun. Kuznim 3 ay önce falan aynı yaş grubu kızının dişine kanal tedavisi yaptifi uyuttular diğer türlü ağlıyordu baya korkunca anestezi verip uyuttular uyanınca narkozuj etkisi ile ağlamış biraz ama sonrasında iyi şükür.
Ardenaden Bebegim_28 hyir cekmiyorlsr bakiyor cekmezler ikeride dusecek doye kanal tedavisi yada doldu yapiyor ama bunun icnde uyutarak ypiyorlar onu yapmk icnde gunveriyor fln tahliller sunlar bunlr bizde ugrasiyoruz o surrecteyiz biz kasim ortalari gbi uyutulup dolgu islemi yapilack
Bebegim_28 biranneminik çok teşekkür ederim 😊 narkoz kısmı işin sıkıntılı kısmıok zorda kalmazsak yaptırmayız ama devamlı ağrı olursa mecbur yaptırcaz artık
biranneminik Bebegim_28 evet canım kuzenim de istemiyordu 2 yaşında 4 yaşına kadar beklediler en son çare yaptırmak zorunda kaldi