Kızım 16 ayini dolduracak bi kac güne ama 2-3 haftadır sürekli gece 3-4 gibi uyanıyo ve bi daha asla uyumuyo 7-8-9 a kadar gidiyo yani ve şöyle saçma bi olay da var beşiğinde yatmak istemiyo yanıma alıyorum yatağı kıpır kıpır yerinde durup uyumuyo bende bırakıyorum yataktan iniyo ve gidip yatak odasının kapısının önünde yatiyo yüzüstü ve çok rahat çok memnun halinden kaldırmaya çalışınca uyanıyo ama illa o kapının önü anlamadım koridorda mermer soğuk ben üşütüp hasta olmasından korkarken onun gram umrunda değil bisey o sadece taşta yerde kapının önünde yatsın var mı böyle bisey yaşayan neden böyle sizce fenalik geldi artık cidden