Merhaba arkadaşlar deneyimlerinize ihtiyacım bar kızım ek gıdaya geçtiğinden beri kabız fitil de verdi doktor duphalac da ama ilaca bağımlı olup ilaçsız yapamıcagından korktuğum için doğal olan tüm yöntemleri de denedim ama artık aşşırı ileri düzeye geldi malesef bende eczaneden probiyotik damla aldım adı forbıome minies burda ki postlarda bu ismi hiç duymadım internet de 2-6 yaş arası diyor bebeğim 10 aylık iki gündür de kullanıyoruz evin olamadım eczacı da biliyor aslında bebeğimin küçük oldugunu bi zararı olur mu acaba