Yigitoglum_2 Yorgunluktan gözlerimde kuruluk yaşamaya başladım. İki gündür gözlerime damla damlatıyorum ama aşırı rahatsız olmaya başladım. Yaşayan var mı?
butterflyy_ Uykusuzluktan stresten oluyor haliyle 😖bende yıllardır hep var annelikte de arttı arpacık çıktı daha yakın zaman dada
Yigitoglum_2 Deletedmom_220 ne yapıyorsunuz peki sağ gözümde daha fazla bire lazerle göz çizdirdim ben o yüzden şişlik olmaz umarım
butterflyy_ Yigitoglum_2 eczane ye gidince göz kuruluğu için damla veriyorlar onun haricinde benim okul zamanında olmuştu Bilgisayara bakmaktan mavi ışık gözlüğü de alternatif
Deletedmom_220 Yigitoglum_2 düzenli göz dinlendirmek yormamak ve düzenli ve özenli temizlik işi çözüyor
Deletedmom_220 Yigitoglum_2 kuru göz damlasını mutlaka kullan. Dr. Bana tv den telefondan bir süre uzak dur dedi
Yigitoglum_2 Deletedmom_220 kullanmaya başladım tv çok izledim bu ara telefon da mecbur evdeyim tekim kullanıyorum ama azaltmam lazım
Yigitoglum_2 YSR1810 gözlerimin önünde rüzgar esiyormuş gibi yanıyor . Sulanıyor bazen kızarıyor . Sizde de mi var?