eceninannesiiii Goknazz yoyko bear aldım ,3 senedir kullanıyorum ,çok memnunum…Yenidoğan pedi var ,onu çıkarınca epey bir uzun süre kullanımlık kadar büyük oluyor kızım 4 buçuk yaşında ,çok seviyor koltuğunu
mysteryg Goknazz elele eronafix modeli aldım bende memnunum isofixli 360 dönüyor her 90da bir kitleniyor yenidoğan destekli fiyatı da piyasaya göre uygun kraft bakmıştım ama bu özelliklerde çok pahalıydı
kumm Bu ara yoyko çok tavsiye ediliyor ama reklam olduğu için bende güvenemiyorum bedava gibi herkes ondan alıyor güvenemedm bende bi türlü karar veremedim
dalpsmom Besafe izi comfort aldım Güvenlik olarak üstüne yok zaten. Yüksek olması da güzel, tek sıkıntısı sabit dönmüyor. benim önceliğim güvenlikti o yüzden çok memnunum
gulsozel cennet3534 nilsmom55 pamuk24 mero_81 kraft royal fix. Ben civilde indirimden almıştım. Şuan Kasım indirimlerinde hepsiburada da muadili olarak kraft dune fix ya da prince fix modeli var
kizaniminanasiyim Goknazz https://ty.gl/iuz8jwysagc3m https://ty.gl/qrg6jrh1m1mjl İki seçenek arasında kaldım baktım ikisinin de özelliği aynı Qessoyu aldım ucuz diye gayet de güzel
hazale966 Goknazz besafe izi comfort mükemmel🌸 arabasında cok güzel uyuyo🤣ama bize hediye geldi şuan alcak olcam yine besafe izi turn alırım
butterflyy_ hazale966 ben de comfort modeline bakıyorum turn ile farkı nedir neden siz onu tercih edersiniz
char Goknazz Goknazz Kemerle oto koltuğu bağlantısını sağlayan " isofix"li olmalı. Bir kere alıp ileriki yaşlarda kadar değil kilosuna göre alınmalı. ADAC güvenlik sertifikası olmalı En önemli özellikler bunlar
nzbgln mdmn çocuğunuzda terletme yada bişey dökülünce silince geçmeme gibi durumları var mı acaba bir de her koltuğa uyumlu mu
agustosta Kızlar ben de alacagım ama bebeğim yaşına girdi öncekine artık sığmıyor. Yine dönen mi önerirsiniz? terletmeyen kumaşlı ve rahat yatar pozisyonu olan var mı kullandıgınız? Kasım indirimlerinde kapayum bari
Busrayusraaaaa Goknazz kanz aldım aşırı memnunum . 360 özelliği var yatış pozisyonu güzel uzun yol yaptığımız için yatış pozisyonuna önem verdim . Deri detaylı kolay temizleniypr ve şık görünüyor. Boyun ayarı var boyu uzadıkça yükseltilebilir. İzofixli. 36 kg olana kadar ve 4 yaşında bile kullanabilir. Kızım 10 aylıkken aldım şuan 1 yaşında uzun süre kullanabiliriz tavsiye ederim