zeynepppac 2 haftadır çekiyoruz. Patlamaya yakın olduğunda şiddetleniyor. O sıralar fena uykusuzluk ağrı sızı mızmızlık hissedersiniz zaten. Patladı şu an kızımın uçları sivri gözüküyor hafif. Uykular en azından 1 saat kesintisize döndü. Ama hala ağlama ağrı var eski düzen yok. Bebekten bebeğe de değişir belki. Bazıları hiç ağrı yaşamadık diyor 🥹