Arkadaşlar oğlum 3 yaş 4 aylık artık evde yetemiyorum diye çocuğuma özenle kreş seçtim civardaki güvenilir eğitimcileri iyi olduğunu duyduğum bir okul bugün başladı normalde 9,5 ama 1 de almam lazımdı ilk gün tam yoldayım gidiyorum kurucudan arama ufak bir kaza yaşadık hemen koşarak gittim oğlumun dudağı patlamıştı söylenen koşarken düştü dişi patlattı tabi o an sadece oğlumun iyi olduğunu bilmek hemen hastaneye götürmek istedim kurucu benimle geldi olayı ona göre şeffaflığıyla anlattı 4 dikiş atıldı maddi kısmı onlar karşıladı her saniye yanımdaydı öğretmenler iki kişi sınıfta onlarda pervane oldular ama ben yinede kamera kaydı görmek istedim fakat olmadığını söylediler şuan benim oğlum sıcırıyor ve atılan dikişlerden bir gram su içemiyor yemek yiyemiyor öğlen yediyi oradaki yemekle duruyor .. yarın kreşe davet ettiler gidip didik didik öğrenmek istiyorum iki hocalı sınıfta bu çocuk bu denli nasıl koşmasına izin veriliyor tamam yanım da da olabilirdi bu durum çocuktur fakat ben şuan vicdan azabından ölüyorum o aç diye kendimi aç bırakıyorum yiyemiyorum yemek maf olmuş durumdayım ben ne yapayım ne diyeyim kreşe salak gibiyim dağıtmak istiyorum ortalığı bir yanım sakin kal diyor